De câte ori nu auzim din jur, celebrele îndemnuri „fii frumoasă, pentru tine! îngrijeşte-te, răsfaţă-te! eşti importantă! nu uita de tine!” Iar în luna femeilor-mărţişor, parcă de şi mai multe ori.

Aşadar, femeia din mine a hotărat să îmi dăruiască un mic mărţişor, prin câteva fraze pline de răsfăţ: vreau să recunosc de ce o fac şi eu. De ce jonglez cu dibăcie printre cele câteva ciocolate zilnice şi niciun gram în plus. De ce mă uit de zeci de ori în oglindă şi mă întreb cum să îmi mai aranjez bretonul. De ce, de fiecare dată când zăresc o damă bine, o admir dar mă gândesc ce secret i-aş putea fura. De ce când descopăr nişte lucruri interesante, mă străduiesc să reţin cât mai mult. De ce îmi fug şi mie ochii prin magazinele pentru femei şi probez de 7 ori o pălărie până să o cumpăr.

Pentru el.
Pentru că lui vreau să îi par frumosă, inetresantă, atrăgătoare. Pentru că el vreau să fie mândru de mine. Pentru că el vreau să mă cunoască, să mă descopere. Pentru că femeia lui vreau să fie cea mai bună.
Pentru că eu ştiu deja cine sunt şi ce pot face: orice pentru el. Pentru că nu poţi fi tu dacă nu există un lucru pe lumea asta care să conteze cu adevărat şi infinit pentru tine: celălalt.

