1. Când ai spus ultima oară te iubesc?

Acum câteva ore sau câteva zile. Consider absolut irelevant faptul că nu am fost auzită, respectiv citită.

2. Defineşte fericirea în 3 cuvinte.

Eu am doar trei litere să o definesc, nu cuvinte…

3. Când ai fost ultima oară fericită?

Atunci când fericirea mea mi-a aparţinut doar mie.

4. Ce crezi ca te face fericită?

Teoretic ar trebui să mă consider fericită: ceea ce îmi doresc mai mult de la viaţă există, în mod concret. Dar, din păcate, mă amagesc singură cum că aş fi fericită pentru că nu sunt atât de puternică încât să îmi rup barierele propriului egoism, iar fericirea mea să însemne fericirea altcuiva. Nu, încă îmi doresc ca fericirea asta să îmi aparţină doar mie.

5. Cand te-ai gandit ultima data la fericirea ta?

Mă gândesc încontinuu. 🙂

Cu mulţumiri Corbului si o trimit Iuliei.

