NU! Femeile nu sunt multilateral dezvoltate, nu au atenţie distributivă şi nu reuşesc să facă bine o gramadă de lucruri în acelaşi timp. Cum am ajuns la concluzia asta? După ce azi, era să ajung sub roţile a 3 maşini, conduse de nişte ele care vorbeau şi la telefon în acelaşi timp.

…da, fată, te aud… stai că s-a băgat în faţa mea o cretină, pe ghepardu… jaguaru… ăsta cum îi zice, că am şi uitat din cauza ei! Zebră fata, aşa! Ce ziceai? Ai facut rost de catalogul nou de la Avon cu monstre?!!! Glossuri maro ai, fată? Aaa şi să nu uit să îţi zic: s-a deschis la mine un magazin de ăla şi au platforme cu cinci sute şi îţi mai dă gratis şi o poşetă din piele de şarpe, LOL! Du-te naiba!! Nu tu fată, ăla din spate că mă tot claxonează şi mă înjură de vreo 10 minute… Alta care mi-a sărit în faţă! Fată, pietoantele astea nu ar trebuii sa steie numa pe trotuar, dooh?! (emo ăla care îşi dă ochii peste cap şi are gene false) Na că mi s-a oprit şi motoru acuma din cauza lor! Fată te pupicesc dulcic, că mă sună cineva pe cealaltă linie…

Poate nu vorbeau toate despre aceleaşi subiecte dar tot erau cu capul în nori, nu la condus. In general mă cam enervează femeile, dar genul ăsta mă scoate din minţi. (Dacă nu mă enervează şi bărbaţii? Ba da, mă enervează şi ei cu mania aia de a parca la centimetru, să nu mai rămână din trotuar decât doua palme, perfect simetrice.)

