Introducere (scurta, promit 😛 ):  Cand esti incoltit  din doua directii, e mai greu sa te eschivezi 😛 Asta am patit cu o pacatoasa de leapsa de pe meleagurile lui meandmydaughter si igaveuponlife, unde trebuie sa enumar niste lucruri de care nu ma pot desparti, momentan… Daca as fuma, injura, as manca seminte, as juca poker… ar fi ceva  mai simplu. Dar de ce nu ma pot lipsi e cam greu…briceag nu port, nici macar breloc. 😛

Alta problema ar fi ca nu le pot pune in nicio ordine; asa ca o sa renunt la cifrele din fata,  o sa folosesc margelele.

  • deodorantul; parfumul -la ocazii; laptele de corp -cat sa nu arat ca solul Vulcanilor Noroiosi. Dar deodorantul meu, cat de inodor am putut gasi unul in supermarket, deocamdata (si sper eu -pana si dupa ce m-oi seniliza) este nelipsit;
  • de calculator. Desi putini recunosc, multi sunt mai dependenti de calculator decat mine. 😛 Iar eu imi petrec majoritatea timpului in fata lcd-ului: imi place sa lucrez cu el, ca scriu prostii sau lucruri serioase, sa citesc ce scriu altii, sa fac glume, sa vorbesc cu prietenii prin intermediul lui (mai mult decat la telefon, chiar), sa ascult muzica, sa citesc noutatile, sau sa ma uit la filme. Chiar si la tv online, atunci cand -fooooarte rar- vreau sa ma uit la tv.
  • de ochelarii de soare. Nu pentru ca as avea niste ochelari de soare absolut traznet. Sau pentru ca ar fi mereu soare afara; nici macar nu sunt vreo amintire de la vreun iubit. Nu, pur si simplu nu imi sta parul bine daca nu il prind cumva sub ei. Prin casa port un fel de sarma ciudata in forma de bentita, dar cu aia nu ies si pe strada. 😛
  • de anumite ganduri: le port mereu, oriunde, oricum, din momentul in care deschid ochii si pana noaptea tarziu, cand mi  se prefac in vise. Le integrez in toate situatiile, in orice context; le ador.
  • de aparatul foto. Gurile rele ar putea spune ca exagerez cu asta, ca nu il port chiar mereu, mereu. Dar sa umble ei non stop cu 3 kg atarnate de gat si apoi sa vorbeasca. 😛 Serios acum, chiar imi place sa fotografiez tot ce imi iese in cale si mi se pare mie interesant. 🙂
  • de trusa mea personala, cu unghiera, lacul de unghii, penseta sau dermatograf. Poate par vreo fandosita, dar unele lucruri mi se par esentiale si de bun simt la o femeie, oricare i-ar fi situatia sau conditia: unghiile, pensatul (epilatul nu cred ca mai are vreun sens sa il pomenesc :o). Iar mie imi place sa imi conturez si ochii; de’, daca asa mi se pare mie ca imi sade bine, ce sa ii faci? 😛
  • fara micile bucurii ale vietii,  printre care enumar dusul de dimineata si mirosul pielii sub apa fierbinte, razele soarelui pe care mereu ma supar ca imi ard prea tare pleoapele dimineata, din disperare de cauza sa ma trezeasca, si hai sa ii zic pe sleau -starea de maxima excitare, tot de dimineata. Rar mi se intampla sa ma trezesc prost dispusa, ca sa zic asa. 😛 Aaa, mai e si cafeaua, desigur si melodia de pe repeat.
  • de data asta o sa fiu ceva mai profunda: de existenta lui. Si atat.
  • probabil sa vorbesc cu cei din jur. In mod sigur nu mai gandesc clar, daca raman sa vorbesc doar cu gandurile mele. 🙂
  • de chei. La mine la bloc nu e cu interfon, sa suni la intamplare si sa zici ca esti posta, sau gazele, dupa inspiratie ori caz. E cu yala; si ori ai cheie si intri, ori stai pe afara, pentru ca probabilitatea ca unul dintre ceilalti 5 vecini sa iasa taman atunci, spun din experienta ca e mica. 😀

Sa zicem ca am incropit ceva. 😛 Acum urmeaza o parte si mai grea: sa ii nominalizez pe cei carora vreau sa le-o pasez. Dar cum nu prea stiu cine a mai avut-o si cine nu (si mi-a si trecut rapid prin minte asemanarea ei cu o tarfa, cum ar gandi probabil orice barbat care nu vrea sa iasa din tipare :D) asa ca o las si eu la liber: sa o ia mai departe cine o vrea. 😉

