Sunt de acord ca lista mea de messenger a cam depasit un anumit prag, sa mai poate fi catalogata drept ok. M-am pricopsit cu tot soiul de add-uri ale unor persoane cu care sansele sa mai am de-a face sunt minime. Am vreo 70 de prieteni, cica; mai am in lista  inca vreo 80 de mamici adunate de pe un site despre mamici; si toata lumea trimite mass-uri.
Primesc incepand cu tot soiul de vanzari, gen casetofoane de masini second, ipod-uri sau animale, anunturi legate de unele evenimente obscure, linkuri care cersesc voturi (astia-s cei mai enervanti) si o groaza de glume; mai bune sau mai proaste. De exemplu, asta e ultimul, de acum vreo 7 minute:

3 prieteni se lauda cu nevestele lor. > Primul: – Eu am o nevastaaaa, ca un fluture!!! > Al doilea: – Nevasta-mea e ca o caprioara!!! > Al treilea sta si se gandeste, la care dupa 2 minute zice: – Pai… nici a mea nu prea seamana a om!!! …
Last message received on 3/19 at 7:39 PM

Cand a nins iar zilele trecute, a inceput seria aia de bancuri stupide de genul: „ba, da’ de unde luam brad?” Dupa 10 minute: „gata, am gasit io la obor”  si tot asa… Le-am luat drept niste bancuri, cum am mai spus.

A venit iar primavara, unii s-au apucat de curatenie (printre care si eu) si fiecare a facut ce a stiut mai bine cu vechiturile sau lucrurile mai putin trebuincioase. Cu stupoare am constatat ca unii nu au stat sa faca glume ci chiar isi cumparasera brad. 😮

