Am descoperit de curand un site cu … zane. Mi s-a parut de-a dreptul incantator, poate chiar cel mai frumos site pe care l-am vazut pana acum.

M-am repezit sa il arat si prietenelor mele gagici, care mi-au raspuns in  cor: „Vaiiii, e cel mai frumos site pe care l-am vazut!”

Cand l-am aratat insa si prietenilor mei ei, mi-au raspuns toti behaind in alt cor: „da mhha, bhinee…”. Nesesizand daca insensibilitatea lor se referea la grafica respectivului site sau la zane, incep sa explic ce e cu site-ul: este site-ul oficial bazat pe ilustratiile unei fetite epileptice, din prima jumatate a secolului 20, care nu putea merge la scoala…

„…si ce au facut cu desenele fetitei?”  a fost cea mai adanca intrebare, legata de subiect.

Asadar: cum sa nu iti placa zanele, mai frate? (E doar o intrebare retorica, pentru ca nu vreau sa ma trezesc cu raspunsuri de genul: „dar tie cum poate sa nu iti placa rugby-ul?!” :P)

