Stiu ca esti acolo, mai mult decat cred. Stiu ca ma vezi, stiu ca ma asculti, stiu ca imi indeplinesti vrerile in masura si timpul in care consideri ca inteleg cel mai bine. Stiu ca imi porti de grija si stiu ca imi vrei binele. Stiu ca uneori ma mai lasi sa aleg eu. Fa-o si de data asta! Te rog, nu imi cruta suferinta prin adormirea completa a sufletului, nu iti fie mila de mine! Nu imi goli inima!

Data trecuta, ai ales pentru mine; si ai ales bine.  Nu imi lua acum totul din inima doar pentru ca eu am pierdut totul din brate. Nu ma lasa sa nu mai plang,  sa nu mai rad,  sa nu mai visez, sa nu mai vad lumea colorata in propriile dorinte. Nu ma lasa fara niciun punct de reper, nu ma lasa de izbeliste. Nu imi darui singuratatea, nu imi lua iubirea. Fara ea, as  fi doar un eu, totul ar fi numai al ei.

Stiu ca am incercat sa trisez, sa mint, sa ma eschivez , sa nu ma tin de cuvant si pentru asta accept ca trebuie sa restitui partea ta din intelegerea noastra; dar te rog: nu ma face sa nu mai simt nimic, nu ma lasa iarasi surda, muta, oarba. Nu imi lua miracolul din zori…Nu ma lasa doar cu ea.

Si iarta-ma… din nou!

