De curand,  se vorbea pe undeva despre perversii de pe world wide web. Mai exact, daca pui pe undeva o poza in care zambesti mai gales, sau daca participi la vreo discutie incitanta aprinsa despre sex, risti sa fii privit/citit de catre unii care se masturbeaza cu nesat, in timpul asta. Concluzia era sa stergem toate pozele incarcate pe internet, avatar-urile, sa „facem conversatie” doar…

Concluzia mea: de asta nu o sa mai am eu orgasm, pentru ca niste labagii perversi s-au uitat peste ce am scris eu pe internet. Sa fim seriosi, asta o poate face si vecinul din spatele tau, cand stai la coada. Nu ii trebuie neaparat cont de facebook.

P.S. Insa ceea ce mi se pare pervers e sa furi poze si povesti de pe net  si sa spui ca sunt ale tale. 😮 Internet, internet dar… se presupune ca se bazeaza pe realitate. 😀 Navigare placuta, tuturor! 😛

