Lucrurile s-au desfasurat dupa scenariul clasic: am varsat cafea pe tastatura si randul de sus, cel cu cifrele si semne, nu mai reactioneaza. Asa ca s-a dus naibii shift+0 sau shift+9 sau plus tot randul ala. 😀 La inceput nu parea grav, dar mai tarziu, cand am realizat ca trebuie sa folosesc caseta cu emoticon-uri de la messenger, intrucat nu mai mergea sa le fac manual, am zis ca o fi vreun semn: poate cineva considera  ca stau prea mult pe messenger. 😉 Semn pe care l-am ignorat, desigur.

Am coborat din realitatea virtuala in momentul in care mi-am dat seama ca daca vreau sa  zambesc, sa rad, sa plang, sa fac cu ochiul sau multe alte semne pe care, cu atata indemanare, le fac tot manual…nu mai am cum. Decat poate, cu copy/paste din alte parti, pe unde le gaseam deja scrise. Dar cat de aiurea sa fie sa ajungi sa zambesti cu copy/paste? 😀

P.S. Si cu adresa de mail procedez la fel… deocamdata.

