Sa admitem ca si mofturile se impart in categorii. De exemplu, sunt mofturi de tanti si mofturi de neni. (Da, stiu: si mie mi-a trecut fugitiv prin minte vorba aia cum ca o tanti ar fi mai mofturoasa decat un nene, dar hai sa nu fim offtopic, cum se mai spune).

Imi admit si mofturile; mai mult chiar, ma gandeam sa le trec pe o lista. 😉

  • desi nu e decat 12 spre 1 noaptea, daca imi este pofta de cartofi prajiti, clar mi-i fac; ce daca e tarziu, se face miros, ma injura gospodinele care fac ghiveciul mereu inainte de 5 dupa amiaza…
  • vreau sa vad si eu „Avatar” . La imax. 😉 Ce daca e bun, e slab, se vede bine, te dor ochii, sau nu se intelege subtitrarea, te inconjoara monstii si ai o trauma din copilarie… Toate prietenele mele gagici l-au vazut, asa ca vreau si eu.
  • de ce motivul achizitionarii unor perechi noi de pantofi trebuie sa il reprezinte doar uzura celor vechi? Cand cel mai simplu, clasic si in viata motiv este ca imi plac cei pe care i-am vazut in magazin, saptamana trecuta… ;;)
  • trei sferturi cafea, un sfert lapte si doua lingurite zdravene de zahar. Deci te rog din inima: daca se intampla sa faci tu cumparaturile/bagajele… si am uitat sa mentionez de lapte si zahar, nu ma lasa sa imi otravesc fiecare celula a corpului, dupa fiecare inghititura de cafea neagra. :d Asta ca sa nu te intrebi de ce voi deveni o vipera restul lunii. 😛
  • de ce e musai sa am tot timpul unghiera, lacul si oja cu mine? Pur si simplu pentru ca nu imi plac unghiile neingrijite. Si nu e nevoie sa exagerezi si sa ti se para ca seamana cu semnele reflectorizante de circulatie, cu ochii de pisica, cum nici sigur nu pot fi observate din cealalta statiune. 😛
  • ma plictisesc sa vorbesc o seara intreaga despre nimic, impreuna cu cei 6 amici ai tai de bere si eventual cu gagicile lor coafate special pentru un astfel de eveniment. 2 ore, ok? Aaaaaa, nu 5, sub nicio forma! Cel mult 3! Cum 4? Ce mi-e 4 ce mi-e 5… 3 si 10 minute! 3 si 10′ nu 3 si 47′! Ultima oferta: 3 si 25′. Ok….. fie… 3 si 37′ atunci…. Dar cu pauze de 12′ la toaleta. 😛
  • daca imi place o melodie si vreau sa o tin pe repeat o saptamana… promit sa nu se intample decat o data la doua luni. Chiar daca am darul de a face un om sa nu mai suporte o melodie, sau chiar daca e o melodie de-a lui Alifantis… O sa treaca repede…. :d
