Azi a fost o zi tare frumoasa. A fost sufocant de cald, aglomerat, trafic, vreme instabila… dar toti oamenii erau atat de frumosi, cum rar imi e dat sa vad pe strazi. Nu te imbranceu, nu se grabeau, isi fluturau hainele din in sau din bumbac, pareau detasati, zambeau, le statea bine parul, erau imbracati in culori vesele…

Si in ziua asta asa frumoasa, s-a intamplat ca, mergand pe Calea Victoriei, sa trec pe langa Valea Regilor. Si acolo l-am regasit pe el: mirosul vremurilor cand pierdeam noptile nu in discoteca, ci umbland pe strazi din loc in loc, al diminetilor din KFC unde beam cafeaua si ne intrebam cum naibii ajungem si acasa , al vremurilor cand nu aveam telefoane si dadeam cu pietre in geam sa ne scoatem prietenii afara (da, stiu ca suna a 11 ani dar chiar aveam ceva mai mult ), cand nu umblam cu taxiul ci mai mult pe jos, oprindu-ne mereu pe bordura sa „ne odihnim”, cand nu ratam nicio seara din niciun ‘Festival al Berii’. Am resimtit mirosul de facultate, de fugit de acasa noaptea , de dormit pe bloc , al primei narghilere… M-am bucurat enorm ca lucrurile parea neschimbate.

Apoi am trecut pe langa strada Stravolopeos. Mi-am amintit de bisericuta, de straduta, cat ma bucur cand le vad. Dar nu aveam camera cu mine, insemna sa fac un mic ocol, drumul e cam rau pe acolo, e plin de terase intinse pe toata strada…asa ca am facut stanga si am intrat pe strada Stavropoleos.

M-am bucurat enorm ca nici eu nu m-am schimbat prea mult.

Jun 25, 2009

