(era un spot la mtv asa, pe vremuri, care imi placea tare mult)

sau….zambeste si ti se va zambi (in varianta originala „cere si ti se va da” )

Veneam azi de la cumparaturi si un lucru amuzant nu imi iesea din cap asa ca mai ca radeam cu gura pana la urechi mergand pe strada. Si ca sa nu creada lumea ca imi lipseste vreo doaga, m-am apucat sa dau impresia ca sunt o mamica taaaare fericita si Lara e un copil absolut minunat. Bine-nteles ca oamenii se uitau admirativ si aprobator la mine, ba ii mai adresau si Larei cate un cuvintel (” Stai bine acolo, mmh, nu vrei sa facem schimb?!”). Am realizat destul de repede ca lumea pe langa care treceam…zambea! Atunci mi-am dat jos ochelarii de ‘tanti fitoasa’ si am inceput sa merg cu zambetul pe buze si sa ma uit chiar si la persoanele care nu zambeau si…normal ca se uitau si aia amuzati la noi! Era ceva mai penibil, intr-adevar, daca mi se intampla sa ma surprinda zambindu-i un reprezentat al sexului tare, asa ca do not try this at home ! :d
Oricum, am ajuns acasa foarte bine dispusa stiind ca am facut doua lucruri bune pe ziua de azi: vreo suta de bucuresteni sa zambeasca si bine-nteles -cumparaturi de femeie frumoasa si desteapta: decoratiuni absolut inutile si nepotrivite, rochite si pantofi .
Asa ca eu zic ca sa nu ne sfiim sa zambim, sa ne purtam cum ne vine, natural, chiar sa ne mai dam si in petec ca cine stie…poate o data in viata ni se poate intampla si noua sa ne trezim ca un strain ne spune: „Smile, you are on CANDID CAMERA !”

Jun 28 2008,

