S-a intamplat ca azi sa vorbesc la telefon cu mai multe persoane aflate in afara Bucurestiului. Si cum noul sport national este sa aflam cum supravietuiesc ceilalti caniculei, am intrebat si eu… „Si, cum e cu caldura?”. De la toti am primit cam acelasi raspuns: „Ce caldura?! Aici toarna cu galeata”.
Soarele imi batea nemilos in crestet, asfaltul imi ceda sub tocuri, emanam un miros de …piele arsa de soare si atunci mi-am dorit nu o adiere de vant, nu un norisor pe cer, nu o blaceala la mare ci o ploaie torentiala. Si am zis ca daca se va intampla sa vina ploaia, o sa merg pe mijlocul strazii sa nu ratez nicio picatura. 😉

Se pare ca Cineva mi-a ascultat ruga si …din senin…a venit ploaia. Normal ca a trebuit sa ma tin de promisiunea facuta, sub privirile mirate ale oamenilor, care nu intelegeau de ce nu imi place nicio statie de RATB, nicio scara de bloc, nicio copertina de la vreun magazin… :d

Jun 11 2009,

