Am invatat de la tine sa fur culori de la soare, ploaie, flori, iarba, albine, toamna, mare si sa pictez oamenii cu ele. Am invatat sa le desenez si zambete, cand imi parea preau nefericiti. Sau sa ii fac sa danseze, cand pareau prea monotoni.
Am invatat de la tine sa fur sunetele apei, frunzelor, pamantului, greierilor, vantului, ninsorii, batailor inimii si sa ascult oamenii, astfel. Pot sa inteleg orice, stiu sa ascult oricum, pot sa vorbesc oriunde.
Am invatat de la tine sa fur tainele tacerii, ale chinului, ale privirilor, ale melancoliei, ale regasirilor, ale zilelor, ale secundelor si sa descui sufletele oamenilor. Oricat de incatusate ar fi, iarba fiarelor de prisos fiind.
Am invatat ce inseamna sa fii fericit, sa fii liber, sa ai sufletul legat pe vecie de un altul.
Am invatat sa nu ma mai tem de mine, de tine, sau de moarte. Tot de la tine. Stiai?

